søndag den 10. oktober 2010

Tøsedag og solskinsvejr

Sikke en god goood goood søndag det har været i dag ! Solen stod højt, og det har bare været efterårslunt og smukt hele dagen. Og min sødeste roomie kom i dag, og vi spiste lækker frokost, og kørte på tur. Satte os på en bakke i flere timer og snakkede, og spiste oreos. Iiih hvor har det været en god tøsedag i dag.
Men lidt sært at sove fra lørdag til søndag, for første gang i flere år, uden min kæreste ?! Jeg havde slet ikke følt særheden, før jeg slukkede lyset i går, måtte så sove med min hund hele natten i stedet for.
Om det så er lidt trist, eller bare helt okay, det ved jeg ikke ? Men savnede ham godt nok en helt del.

Men imorgen skal min veninde fra klassen sove her, det bliver altså bare super hyggeligt ! Da jeg var lille, og gik i folkeskole, var det helt store at have veninder sovende i hverdagen, jeg fik bare aldrig lov til det, da min mor mente jeg ikke ville få den søvn jeg skulle have hvis en veninde blev og sov, jeg skulle jo være udhvilet og frisk til skoledagen. Så imorgen bliver det altså spændende ! Og da hun er vegetar, og min mor er vegetar? Så skal den altså stå på rigtig lækker mad imorgen ! Uhhmm !!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar