mandag den 11. oktober 2010

Hvor er mit hjem

Ja altså hvor er mit hjem dog blevet af ?! Det banker og støver, og jeg ved ikke hvad altså. Og mit værelse STINKER af støv, og her er slet ikke til at være. Og jeg kan slet ikke komme ud af mit værelse, fordi hvis jeg åbner den, vil mit værelse ligne Abu Dhabi efter et splitsekund. Min far er ved at lave vores gang .... kunne han dog ikke gøre det i efterårsferien ?!! ... oh dear mamma ... Jeg vil ud til min kæreste nu ! Min veninde kunne ikke engang sove her alligevel, fordi jeg ikke ville tilbyde hende denne rædsel af en ørkenterror. Jeg føler ikke jeg kan trække vejret, og når jeg så åbner vinduet, kommer den værste stank at en grissehørm mig i møde... Altså det er da heller ikke let at bo på landet ?!


Jeg har prøvet at ringe til min mor, selvom hun sidder inde i stuen. Det kunne jo være hun ville kører mig ud til min kæreste ? .... Hun tager stadig ikke sin forpulede telefon... hvorfor er der ingen som banker på mit vindue, og høre om jeg stadig lever ? Altså den støv kan da heller ikke være sund ? Det sådan noget støv der kommer, når man ordner de der vægge der?? ..... Tis os altså !!

Overvej lige at jeg hellere ville være i skolen end her ?!!! ......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar