søndag den 17. oktober 2010

Kærlighedsboost

Sjovt nok så har min kæreste og jeg kommet sammen i godt snart 5 år, MEN vi har ikke et eneste billede hvor vi begge er på ? Det godt nok sært ? Jo vi et tre, men de er så forfærdelige, at det gør helt ondt indeni.
Nå anyway. da vi så nu har kommet sammen i så lang tid, og det har været så hård en tid for os begge med mig, så har vi besluttet os for at tage en tur lidt væk fra det hele, og få os en hjertens hyggelig ferie sammen. Så vi tager på hotel i København, og tager os nogle dage der, og næ ha' da hvor jeg dog bare glæder mig, og min kære svigermor betaler for togturen frem og tilbage ! Jamen altså hvor jeg dog bliver forkælet. Men vi trænger altså virkelig til det, og jeg har virkelig brug for at komme lidt væk, og få en ny luft og energi.


Jeg savner Vuf Vuf så meget !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar