mandag den 18. oktober 2010

Dagens helt

Jeg har i dag brugt dagen på et få skovlet mig igennem bunker af tøj og støv. Og det blev til to sækker tøj, og et flot og utrolig hyggeligt værelse. Jeg kommer da aldrig til København nu ? Jeg elsker mit værelse jo !! MEN men men, jeg har ikke meget tøj tilbage faktisk. Det lyder så snot forkælet at sige sådan, men jeg mener virkelig at jeg har fået taget et stort huk i det. Men det mest fordi, at jeg får en del boligtilbud, men jeg har endnu et haft held i sprøjten, jeg får dem bare ikke. Så hvis der skal gå endnu længere tid, så må jeg jo få indrettet mig sådan, så jeg rent faktisk godt kan studere på mit værelse, men også have noget pusterum til det.
MEN da jeg så har fået smidt så meget ud, som jeg nu har gjort, så må jeg jo forkæles lidt (på mit kærestes kort) i København. Jeg ønsker mig inderligt, en maxi nederdel, og nogle varme striktrøjer som er feminine, da jeg har en del islændere, men jeg kommer til at se så bamset ud. Min læge sagde en dag "Du har da lagt dig lidt ud siden sidst, hva Johanne"......... BARE fordi jeg har en islænder på!? Så har jeg da ikke lagt mig ud ?!!. Men min mor sagde så, at man ser altså heller ikke tynd og feminin ud i en stor kæmpe islænder. Så ja, jeg tror jeg går efter maxi nederdel, og let feminin strik.




Min kæreste og jeg har besluttet os for, at det nok bare bliver Botanisk Have, Tivoli, og shopping. Og så bare afslapning på hotelværelset, og gå på café. Det lyder altså også bare super hyggeligt. Men det gør mig lidt deprimeret at der er 150 kr tilbage til shopping og oplevelser i den her måned ?!! Overvejer kraftigt at låne penge af mor, eller min egen opsparing ... Byferie burde ikke være = No money = Pleeease skaat !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar