fredag den 20. august 2010

Sexy maid

Ja det er nemlig lige det jeg er i dag. Fordi igår aftes tog jeg en telebus hjem til min kæreste. Og ÅH du godeste et syn der ramte mine blå øjne, og ikke for at sige lugt der ramte mig. Der var fyldt med tøj og pizzabakker over alt, og der lugtede af uspist pizza og sure sokker. Og sengetøjet lugtede af sur sved... Nej nej nej sådan kan jeg ikke sove indtil imorgen, dvs torsdag - lørdag. Så her i dag hopper jeg i arbejdstøjet, og jeg er pt nået så langt, så der bare mangler at blive støvet af, støvsuget, og lagt rent sengetøj på. Men fy'føj hvor skulle jeg bare grave mig igennem hans værelse. Men nu venter jeg på ham,. fordi jeg kan ikke finde ud af at tømme støvsugeren. Det sådan en uden støvsugerposer ? Huh ?!
Men jeg undre mig.. hvorfor og hvordan kan mænd få sig selv til at sove i sådan en ... kostald? Altså der lugtede af sure sokker, og sengetøjet af gammel hovedsved ? ... Ew ? hvorfor er i mænd så ulækre når det kommer til rengøring. I er åh så skønne at kigge på, og kysse på. I sådan en kage med glassur på, men så nej ... Ad mænd er klamme !


Eller også er jeg bare utrolig sart ... Men at vågne op med en pizzaskorpe i håret er ikke nice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar