onsdag den 25. august 2010

Kan det mon blive meget mere slemt nu ?

NEJ det tror jeg vidst ikke det kan. Jeg har haft en LORTE dag uden lige.

FØRST møder jeg til time, føler mig mega nice i mit skovhugger outfit, og bare på toppen af poppen. Hallo to timers engelsk ? Altså jeg kan jo bare det der ... NEJ åbenbart ikke. Jeg har komplet misforstået budskabet i den forpulede artikel. Og hun beder mig om at evt læse den en ekstra gang, ikke nok med det, hun siger det foran HELE klassen.

Nå for pokker, nu kan jeg da ikke få det værre nu, vi skal jo have samfundsfag med HR. Smækker-Lækker. Nå nej halløjsa, vi har jo så om Kulturel blindhed, og hej jeg er en bonderøv, og vil da lige fortælle om hvordan jeg er vokset op, kun i blandt bonderøve, og ikke har oplevet andet før 1.G, hvor jeg for første gang starter i klasse med andre kulture, end selve bonderøvsland. Og ja så fin og blond som jeg nu er blevet, så kan jeg ikke formulerer mig, så jeg får det til at lyde som om jeg hader alle med etnisk baggrund. Selvom min lærer hjalp mig ud af den, og jeg ligesom fik mine hjerneceller tilbage, så føler jeg mig så ydmyget og utrolig bimbo.

MEN så får jeg da dagen overstået, uden at løbe hjem fra den sidste time. Og jeg sidder i bussen, og fik snakket længe med en gammel barndomsven (jaaii én optur). Og min mor henter mig, og netop som vi stiger ud af bilen, og det blæser jo helt vildt meget. Og vi går ind, og jeg lukker døren ... *TUUUUUUUUD* *SKRIIIIIG*. Jeg har åbenbart smækket døren henover min MORS FINGRE, og netop den finger hun HAR fået skåret midt over én gang før !!! NOOOOO.... Og hun har lige pt ingen følelse i den, og græder stadig (ja jeg holder en pause, og letter mit hjerte).

F*** for en MØG dag.. og den er ikke engang slut endnu *suk*.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar