onsdag den 21. juli 2010

Nyeste køb

Igår tog jeg i byen, for at se om der nu var kommet noget godt i H&M. Og det synes jeg da egentlig der var. Så jeg hapsede lige den her striktop med hjem, og til den, dén hvide gennemsigtige skjorte. Svalesokkerne købte jeg så i Gina Tricot, fordi jeg skal have nogle søde sokker til de stiletter jeg købte i Kroatien.



Og lige en ting, jeg hader ikke tyskere. Jeg er bare sur over at kroaterne snakkede tysk til dem (og mig). Selv i Danmark snakker vi tysk i sommersæsonen ? Nej nej stop det. Engelsk eller dansk ? Eller engelsk eller kroatisk ? Alt blev jo indrettet efter tyskerne, nogle steder var menukortet ikke engang på engelsk ? Nej på tysk. Hvordan skal de nogensinde kunne få en kulturel oplevelse ? Selv på restauranterne serverede de sauerkraut ? Amen altså.. Og man kunne få magasiner på tysk, aviser på tysk.. ØV altså.
Men tro ikke jeg hader tyskere. Jeg kan skisme godt lide Tyskland. Det blev bare for meget tysk og speedo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar