mandag den 28. juni 2010

Det er jo bagende !

ÅH så det jo endelig sommer i Danmark, og når det så endelig er sommer ... SÅ kan jeg faktisk ikke rigtig netop i dag, overskue den "hede" som det nu er. Så jeg har bare fået lagt tøj frem, postet brev til Telmore, og kigget på regninger. Og så har jeg ligget med is på min ryg, fordi jeg har ordnet min kærestes farmors have, og må have lavet en dum bevæglse, så jeg nu ligner en komplet retard, der har skidt i bukserne, fordi det gør så ondt.
MEN her i sidste uge, var jeg i Gina Tricot, og så den hersens kjole. OG den håber jeg rimelig råt og godt, er i Odenses afdeling imorgen, når jeg slæber min mormor ind på "EJ jeg synes nu jeg mangler liiidt tøj til rejsen" shopping.
Jeg synes den ville være super med mine sandaler, og måske nogle kommende wedges. Men lad os nu se hvad dagen vil bringe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar