onsdag den 30. juni 2010

90210 ! Good old days !

Åh hvor jeg dog bare savner de gode gamle tider med Beverly kl. 16:20 på Tv2 !
Det var altså bare det bedste ! Og så efterfølgende med Friends bagefter.
Og jeg elskede bare Brenda og Dylan !!!! De var bare the perfect match!!!












Og se lige deres stil ? Jamen vi er jo bare tilbage i 90'erne igen nu altså. Gud hvor ville jeg gerne eje det hele. Og i det hele taget deres perfekte bmi altså (trods alt den Peach pit de får kørt ned). Nå nu vil jeg smække noget Beverly på computeren, og nyde en god (mæt!) dag. Spiste ved naboen i dag, så jeg ligner altså bare en spærrebalon, og jeg er så not ready til stranden nu. OG så det Kroatien fredag ! Og fik købt kjolen i Gina Tricot, den er så perfekt... Happy happy me !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar