mandag den 12. april 2010

Ro'skil

Ja nu er jeg så i Roskilde, jeg sidder på mit værelse med skøn udsigt udover fjorden. Og jeg skal i denne uge bare slappe helt af, sidde og nyde foråret, og shoppe i de københavnske gader.

I dag vil jeg gå op i byen og kigge lidt rundt, nok smutte forbi Gina Tricot og se på nogle jeans og leggins, og måske finde en lille gave min veninde. Ellers så skal jeg ud på planteskole og kigge på planter til mine bedsteforældre i dag. Jeg regner med først at tage til København på onsdag, der skulle det blive formidabelt godt vejr. Og i aften tror jeg at jeg vil tage mine bedsteforældre med ud at spise og evt se en film bagefter.

Ang. min vintagetaske, så fandt jeg ud af at min farfar havde en som han brugte som ung fyr da han gik på Uni. Great ! Måtte droppe alt om at betale for en, da jeg fik farfars smidt lige i hoved. Den skal bare indtil en lædersmed, da der ikke er rem på. Så lidt skal der jo ofres på den, men det jo bare så fint som det kan blive.

Men nu vil jeg gøre mig klar, og så afsted med min mormor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar