onsdag den 14. april 2010

Monki Zara Weekday ..

Og alle mulige andre herlige butikker ! Men jeg fik intet i Zara og Weekday i denne omgang. I Zara var alle størrelser i de sko jeg ville have haft bare revet væk, bruger alle bare 37 !!?

Men jeg fik en super skøn skjorte i Monki, en ferskenfarvet lidt alla denimskjorte. Men jeg fortryder jeg ikke købte de peeptoe wedges jeg prøvede ... skulle man tage derind igen imorgen? Hmm..
Og så fik jeg faktisk et par skønne ankeljeans i Bik Bok? De laver jo gode jeans ? Og 249 kr er jo en fab pris.

MEN jeg er i et big dilemma. Jeg har købt en sort maxi kjole i h&m. Og jeg kan slet ikke finde ud af om den er god til mig. Jeg synes jeg får en gigantisk bagdel i den, OGSÅ selvom den er sort ... overvejer at bytte den imorgen til nogle bher og nogle trusser, evt en nice bluse til mine nye jeans og nogle skønne leggins.

En anden ting var Gina Tricot. Gud hvor jeg ikke forstår det. Skønne smykker, gode leggins.. Men jeg ved ikke .. følte mig død derinde? F.eks i Monki er der meget mere liv og det jo næsten som en fest at være derinde ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar