tirsdag den 30. marts 2010

Påskehår

Ja så var det jo lige at jeg fik klippet hår igår. Jeg fik skråt pandehår og fik mit hår klippet op i etager, og nu er det noget kortere, men det var fordi mit hår havde taget en del skade i vinters. Så nu er det dejligt let og jeg føler mig som en lille forårstrold nu. HIH !
Mine krøller er rigtig kommet til live, så det stritter ud med krøller til alle sider, specielt når jeg bruger min booster og putter lidt gelevoks i. Min mor købte en gelevoks i Matas igår, og den er jo alt for vild.

Jeg købte selv en ny mascara i Matas igår, jeg købte Maybellines nye, kan ikke huske hvad den hedder faktisk, MEN den er så sygt god. Har ikke haft så pæne vipper i så lang tid. Jeg får gigantiske lange flotte vipper.

Jeg har overvejet at tage mit skønne Canonkamera i brug, og så få taget nogle billeder, og få lagt dem ud i min blog, og så evt ligge min blog lidt ud. Jeg har ellers været lidt genert med det her blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar