mandag den 29. marts 2010

Flytte?



Den der Garden Collection ? Hvorfor synes alle den er så kodyl nice? For da jeg kom derind synes jeg det hele var sådan liidt .. jeg ved ikke? Men folk gik AMOK altså. Så mistede jeg lidt lysten faktisk. Men jeg fandt en enkelt top som jeg så købte i str L så den kan bruges som kjole. Og så gik jeg rundt i butikken og fandt så nogle søde små blomstrede sko til 80 kr. Men der er ikke rigtig noget jeg er på udkig efter lige nu faktisk, jo måske et par jeans. De fleste af mine jeans er blevet lidt for store nu faktisk, og har ikke rigtig lyst til de der leggins jeans? De glider jo bare ned.

Men det også helt fint at jeg ikke er på udkig efter noget nu, for jeg skal til at flytte hjemmefra nu. Jeg skal jo skrives op i boligforeninger, og have råd til indskud.
Og jeg mangler spisetel, bestik, glas og viskestykker/forklæde. En sofa, et stuebord, et spisebord/med stole, lænestole, gulvtæpper, og en bog/dvd/cd hylde. Men nogle af tingene er der sat kryds ved i Ikea. Men I need to go to the loppemarked !
Jeg vil have nogle unikke ting. Og der har jeg allerede et skab og komode (hedder det ikke det?) og et enkelt stuebord, men ved ikke hvor meget det stuebord lige passer ind nogle steder, for den passer vidst ikke helt til den sofa jeg skal have.
Og så mangler jeg faktisk en støvsuger, og en vaskekurv, og lidt lagner, håndklæder, og måske lidt mere sengetøj.

Men tanken om farvel til mor, far og mine kære brødre. AW ! Men hey tudeprinsesse. Vent med den tanke til jeg rent faktisk har fundet en ungdomsbolig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar