mandag den 1. marts 2010

Berlin again



Ja så er det jo lige at vi er blevet tilbudt en lejlighed i Berlin af min mors fætter. Han er med i dmf, og han kan desværre ikke selv komme derned i uge 11. Så vi vil meget gerne have lejligheden! SKØNT ! Jeg håber vi skal afsted. En uge i Berlin ville være helt perfekt. Kurfürstendamm, Zoo, Øst Berlin und so weiter. 10hi !

Men ellers har ferien/ugen bare være fab. Fest hygge og afslapning.
Var til en hyggelig fest ved Henfir, det var dejligt. Og her i lørdags var jeg oppe ved Nanna, og det var bare skønt. Vi drak øl og så Pigen der legede med ilden. Og vi var først hjemme lidt over fire.Tiden fløj afsted.

Men i dag skal jeg hjem til Ægge, trods en dum morgen. Min lillebror kørte galt i skolebussen, bussen var totalt smadret. Min lillebror var så heldig at han reagerede hurtigt, og holdte fast i nogle håndtag. Og en stakkels lille dreng fik glassplinter i øjnene.

Glæder mig til Ægge !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar