mandag den 22. februar 2010

Hurlumhej

Festen i lørdags var herlig. Rigtig hyggelig, ikke for stor og ikke for lille.
Men det var synd for Fleur der kom så mange afbud lige på dagen.
Og jeg nød alles selskab. Det var så hyggeligt

Men nu nyder jeg bare "ferien" med min kæreste de her dage. Han laver morgenmad til
mig, og siger hele tiden han elsker mig. Han synes jeg er blevet mig selv igen,
efter jeg stoppede på gymnasiet. Det som om jeg har været væk i over et år.
Så han smiler hele tiden. Det skønt.

Liige indtil imorges. "Du er så sød Jonas, hvad laver du?" "Jeg er sammen med min kæreste, dig?". "Nå okay, farvel så". Og den blev veed, du sød, amen du så sød, jeg savner dig... Nå okay, Jonas har en beundre. Ja ja selvfølgelig skal jeg da tænke "HAH han er min, drøm du bare videre". Meeen følelsen af .. Nah lige meget. Jeg slår koldt vand i blodet. Han er min og han elsker mig, og hun skal desuden også en måned til England. Mon ikke hun møder en Jude Law derovre.. Nej ham fortjener hun ikke, Draco Malfoy så.

Ellers glæder jeg mig til onsdag, hvor min mormor og morfar kommer, og så skal vi ud og spiser lækker mad, og fejre mormors fødselsdag. Og torsdag hjem til Ægge'pigen.

Men i disse dage står den på film i masse vis, lækker mad, og hygge. Ingen sminke, og ifører mig joggingtøj. Og så heller ingen motion. Bare helt afslappet.. Ahhhh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar