mandag den 15. februar 2010

Ægge


Halskæde af Ægge.

Havde bare en vildt god dag hjemme hos Ægge i dag. Jeg fik fødselsdagsgaver og vi
hyggede bare helt vildt. Og jeg fik Pias awesome pastasalat. Jeg er så glad!
Det er så skønt at mærke sig selv igen, og at se Ægge igen. Jeg har sådan savnet dig!

Vi spillede også Sims 3. Jeg kan godt sige dig (dig?) ja altså at jeg er ved at få
lavet det flotteste antikke hus. Og jeg håber jeg ikke skal noget imorges, så vi
rigtig kan hygge igen.

Ellers har jeg fået en knappekop og en knappeskål, og en vildt nice ring af Ægge. FAB!
Og så har jeg fået lov til at låne den fineste halskæde af hende.
Af mig selv: Højtaljet nederdel og æblehalskæde. Og Fleurs fødselsdagsgave er også
i hus. Og Ægge skal med på lørdag... OMG jeg elsker mit liv lige pt.

1 kommentar:

Send en kommentar