tirsdag den 16. februar 2010

149 sek



Jeg ønsker mig så inderligt Cheap Mondays Cube ring. Og har lige set den til
149 sek hos Nelly. Det vil sige 112 kr i Danske kroner, ligesom de sko jeg ønsker mig hos Nelly. 299 ville blive 225 i danske kroner. Jeg elsker dig Sverige !
Men mit Mastercard er staaaadig ikke kommet, og jeg får hverken bistand kontanthjælp
eller su. Ej jeg ønsker mig godt nok den ring og de sko. Virkelig. Det ville have
været fab. til Fleurs fødselsdag.

Jeg har sovet som en sten i nat. Det var virkelig skønt. Og jeg håber jeg skal hjem
til Ægge i dag, efter jeg har været til læge. Jaaii !

3 kommentarer:

Mathias Jensen sagde ...

hah, jeg kan godt li' at du fremhæver SU som en rig kilde :)
Jeg er ret tosset med ringen i øvrigt.

Luna sagde ...

Ja den er så flot ! :) jeg vil så gerne have den.

Mathias Jensen sagde ...

har du fået købt den? :)

Send en kommentar