onsdag den 30. november 2011

Happypanties

Imens andre åbner deres adventsgaver, lækre julekalendre, så har jeg fået en rigtig fin kalender af min mor - en sok med lækkerier og en pose med gaver. Hver anden dag skal jeg så skifte fra sok til pose.
Og nu er klokken så 01:00, og jeg tænker "Uh det er 1 december" - og så barnlig som jeg er, går jeg hen til posen med gaver... Finder den første og bedste bløde pakke - flår den op - ...
Og jeg finder de flotteste sorte mormortrusser. Min mor har sagt at, jeg trængte til nyt undertøj, og når jeg har min tid på måneden, kan jeg godt lide store trusser, men dem her var dog de største jeg i mine 19 år har set. De er faktisk større end dem Carrie har på nedenfor.
Min mor er altså bare så sød, men om det her er en hentydning til at jeg fylder 20 gamle år om en god måneds tid? Det må være det...
Men må dog lige indskyde, det er faktisk meget behagelige - et par rigtige drenge-afskrækkere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar