torsdag den 11. august 2011

Regnbunden

Hvad stiller man op, når det står ned i lårfede stråler? Jo, man bliver sløv, doven. slasketlasket, og kommer til at lugte af gamle sure sokker. Og så ender man med at stene, Airport, Amys Ret, og andre hverdagsserier. Og jeg har så luret Tv2 Norge, og på den måde gav jeg Glee en chance. Og se nu der, jeg er blevet ellevild med Kurt.
Men jeg har siddet og tænkt over, er Kurt mon bøsse i virkeligheden? For jeg synes han er helt og aldeles fantastisk, sød og ekstremt nuttet. Og jeg føler mig som en på 13 igen.
Og jeg indrømmer gerne, jeg aner ikke engang hvilken sæson jeg stener, jeg synes bare det er en sød børneserie, som gør at man føler sig ung igen. Og så synes jeg ikke den er særlig High School Musical agtig, den er lige så man kan sluge det, og fordøje det.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar