søndag den 26. december 2010

Stormen har lagt sig

Og anden ligger tungt i maven, og stemmen er så godt som hæs.
Og man har fået sagt sin God jul, og nu det snart tid til at sige Godt nytår.
Dog er det mandag imorgen, og det betyder at et par sko skal byttes til nogle som
ikke er ødelagte, og at der skal trædes i pedalerne i træningscenteret.
Den store julevom skal altså til at trænes væk igen, så jeg kan hoppe i
min nye kjole fra Asos, som jeg tænker skal på til nytår.

I de sidste to dage har jeg faktisk bare lagt vandret, og spist yderst meget
julefrokost, og set ufatteligt meget Friends.
Men mit hjerte har altså også banket yderst meget for De eneste to, og specielt
har mit hjerte forelsket sig i Peter Sommer den sidste tid.
Der er altså noget over ham ? Også Coco Sumner fra I blame Coco ...
Er jeg blevet en biseksuel Starfucker ? hmm ... Måske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar