tirsdag den 19. oktober 2010

Harry Potter festival 10'

I dag har været en meget stor dag for mig, men ikke bare stor, men også aldeles rørende. Jeg så moderen til Harry Potter, J.K. Rowling.
Lige siden jeg har været lille, har jeg elsket hele universet omkring Harry Potter. Og da jeg fyldte 10 år, håbede jeg inderligt der ville komme et brev, hvori der ville stå at jeg nu kunne pakke min kuffert, og komme af sted til en verden, hvor jeg i virkeligheden hørte til. Da jeg det meste af min folkeskoletid har været den folk syntes var underlig, og har aldrig været "med". Jeg har mest af alt bare været mig, og så har jeg da haft nogle få veninder. Det var først da jeg kom på efterskole, at jeg virkelig slog igennem, og har fået hår på brystet. Men jeg havde mine Harry Potter bøger, og de har hjulpet mig så meget, og min yndlings person, har nok altid været Luna Lovegood, da jeg har kunne se så meget af mig selv i hende.
Men det var så rørende at se alle de børn som har/og haft det på samme måde som jeg. At de har været set ned på, og aldrig været dem som folk har hørt, og respekteret. Og så har de så haft deres magiske univers at støtte sig op af. En verden som nu fylder så meget i børns hjerte, verden over. Og det bare så fantastisk at hun har kunne skabe så fantastisk et univers, og så komme så vidt omkring de ting som man kan relatere til i vores verden.
Men udover autografer, og håndtryk i dag, så var der jo også en masse søde boder, og en masse fine udklædte børn og voksne (jeg var da også selv udklædt !). Det var så fint og magisk !

Men nu står den så på pakning og med Friends i baggrunden. Jeg glæder mig rigtig meget til imorgen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar