søndag den 5. september 2010

Tjuhej hvor det går

Og hvor er jeg dog bare færdig. Imorgen er det den samme dur igen, med at stå op kl. 6. Så med bussen, så i skole, så løbe til bussen, og så hjem og lave lektier .... ÅH jamen dog jamen dog. Men imorgen så skal jeg løbe hen til Kræz med tårerne løbende ned af kinderne, ind og løbe hen til det nærmeste bord, hvor min elskede veninde gerne skulle sidde, og netop hjemvendt fra US and A. NEJ hvor jeg dog glæder mig, og hvor jeg dog bare håber at de tre timers historie ikke varer en hel istid.... Men weekenden har været super duper skøn, med hjemmelavet sushi (jeg er fandmer god til det der sushi) og en masse god vin, og rigtig godt selskab, og dasen ude i solen, kys, og en hel del hygge og sangria. Mm mm mmm weekend = Ens liv kommer ligesom til sin ret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar