onsdag den 1. september 2010

Dragen og løberen

Jeg har fået mig en super god ven i skolen, som fortalte om hvordan hans liv var i Afghanistan, og om hvordan det var at komme tilbage og se hans hjemby igen, efter mange mange år. Det hele var meget tragisk, og gav mig ondt i maven, og gav mig tårer i øjnene. Men han anbefalede mig at læse Drageløberen, han sagde at da han læste den, var det som at komme tilbage til sin gamle landsby, og så det hele for sit indre. Jeg har godt nok set filmen, men det tror jeg personligt ikke kan leve op til bogen. Min ven har ikke engang gidet se filmen. Så nu her imorgen, skulle min bog komme, og så vil jeg ligge mig parat til at rejse tilbage i tiden, og få en kæmpe stor oplevelse, og måske et helt andet syn på verden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar