lørdag den 7. august 2010

Finurligheder !

I dag skinner solen højt på himlen, for første gang i meget meget lang tid. Så jeg har ligget og stegt ude på trampolinen, ahhh ! Men ellers går turen snart ned på min kærestes strand med en kold gang somersby og en omgang dykning jaai ! OG i dag er der en uge til Havnefest, YES! I can't wait ! Og igår var det bare så hyggeligt, Ægge og min kæreste var hos mig, og vi hyggede super meget med hjemmelavede burgere og finurligheder.
MEN ang. min fine Adax kernelædertaske, så for godt to uger siden, tænkte jeg. "Nej jeg vil ikke fyre godt 2000 kr af på sådan en taske der". så jeg søgte rundt, og fandt så hjemmesiden MosterAnne.dk. Kodyl nice side ! Og der havde hun så tre kernelædertasker, to fra de rigtige 70'ere, og så en godt brugt Adax. Men hun er rimelig nice hende Moster Anne der, hun har alt muligt finurligt vintage.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar