fredag den 30. juli 2010

Kom nu ordrebekræftigelse

ÅHHH kom nu bare altså ... Jeg kan jo ikke betale den, hvis den ikke snart kommer ... suk ! Jeg kan ikke vente med at modtage min taske altså, øv bøv sure ... ja.
Nå men imorgen kommer the boys, og jeg kan ikke vente. Øl skumfiduser bøf og hygge. OG så evt en køretur i Sørens bil.
Men ellers har de sidste par dage været meget triste, og også i dag. Min kære morfar er blevet opereret. og i dag går det ikke spor bedre. Jeg kan næsten ikke magte det, det gør så ondt i mit hjerte. Og min familie er draget afsted til Roskilde, men ... jeg kan ikke rigtig tage med, det gør alt for ondt. Så jeg får besøg af tøserne og drengene, og så også min kæreste. Men jeg tager nu afsted til Roskilde d. 9, der skulle han helst være kommet hjem den kære morfar, det ved jeg han er, og det skal han. Så der skal jeg hen og hygge om ham, og nok selv være så egoistisk, og tage en tur til storbyen.
Men ikke nok med min morfar, så blev Vuf'Vuf solgt i dag. Så min kæreste og jeg har stortudet (det rigtigt, stortudet, begge to) hele aftenen. Det ikke til at bære, men vi havde altså ikke råd til at have ham boende, han ville ikke have været SU-venlig. Så ... åha altså. Men det bliver underligt at vågne uden ham nu, hvem skal nu bide mig i sokkerne og fusserne ? Og hoppe op af mig, så man har to lange røde ridser ned af benene... Jeg savner dig Vuf'Vuf !




SÅÅÅÅ kooooom dooog din ordrebekrææææftelse !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar