mandag den 26. juli 2010

Kom nu kom nu

Hvornår kommer du lejlighed ? Den helt rigtige lejlighed ? Den med de søde kanter, den med de rigtige rum, den i det helt rigtige kvarter... den hvor man føler sig hjemme og på plads.
Odense skulle være en studieby, men damen i boligforeningen måtte godt nok indrømme at der står tusinde andre unge som mig... øv.

Nå men jeg har altså ligget syg i tre dage nu. Og nej hvor er det trist, men jeg går da heldigvis ikke glip af noget udenfor, eller indenfor. Men imorgen bliver jeg så nødt til at hive mig op fra wc'et, og indtil Odense, for at kigge på lejligheder, og skrive mig op i boligforeninger. Tiden flyver afsted, og nu skal vi altså finde noget til mig. Der er tre½ uge til skolestart (fuuuuck!!).

(Vuf'Vuf den fidus!)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar