søndag den 13. juni 2010

Så det søndag !

Hvad laver man søndag? Jo ser du !






Jo først så ved man det ikke helt ? Det jo sådan lidt "Årgh pokkers imorgen går det løs igen ... hvad skal jeg så lave i dag altså?" ... JO! man drikker en hulens masse the, og glor rigtig rigtig dårlige serier HELE dagen. Ellers går man lige en tur først for at man bare har en smuule god samvittighed over at flade ud hele dagen.

Men ellers så er jeg faktisk begyndt at læse en (heste) bog, fordi min kærestes lillesøster har opfordret mig til det, den hedder Heartland, en serie på 23 (!) bøger. Jamen det jo fedt .... jeg har aldrig kunne lide heste, men jamen ... den er helt fin (?). Ej jeg ved endnu ikke hvad min mening om den lige er sådan lige pt. MEN jeg kan da anbefale dem når jeg har læst de (freaking enormt mange) 23 bøger. Ja jeg gør det sgu ! Jeg har også set den rent faktisk er lavet om til en tv'serie, måske jeg så bagefter skulle se de tre sæsoner, og så anbefale den bagefter ? Men ellers synes jeg det enormt sødt at hende, at anbefale dem til mig, fordi jeg ikke har så meget andet at lave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar