mandag den 21. juni 2010

Den der følelse af ... huh ?!


Jo lige siden jeg var lille, har jeg egentlig altid været med på noderne, takket være min mors penge, eller mine egne lommepenge. Men når jeg så havde været ude og få noget nyt tøj, og jeg glæder mig rigtig meget til at vise det frem, så var der altid en bestemt pige, som jorderede en. Gud fader bevares, netop som man kom der, ind i klasseværelset og virkelig troede man bare var kong gulerød, og bare var totalt hip. SÅ! Havde pigebarnet selvfølgelig seeeelvfølgelig nyt tøj på igen, som bare var ... noget mere nizzleshizzle end ens eget... ikke nok med det, så var det altid noget man aldrig selv lige kunne efterabe, eller bare finde i nogle butikker, fordi som hun sagde. "Det her er ægte vintage!". Ja tænk sig, allerede i 5 klasse sagde hun "vintage"... jeg stod bare der ... "huh?"...

Og så her forleden, mødte jeg hende igen, efter mange år... *loooush!* gigantisk mavepuster... og så ligger man der og raller på jorden. Ja der er bare nogen piger på den her jord som er født med The shit real vintage boheme girl attitude. Jeg aner ikke hvad det betyder, men bare.. wow! Du er jo bare træls pigebarn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar