mandag den 10. maj 2010

Jeg skal noook ... moar.

Jeg kom ned til Ægge igår, og jeg er stadig opladt af smil og kærlighed. Det var liiigee hvad jeg havde brug for.

Men hvad så nu ! Jeg render hvileløst rundt (nej jeg ligger faktisk i min seng.. stadig væk) ... Ej jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal i dag, jo jeg har en lille stemme i baghovedet der siger jeg burde give mit værelse en ordenlig syg omgang med støvkluden og støvsugeren, og få nyt sengetøj på.. Men nej ? hvorfor skal jeg det.
Min kæreste er i England, og min 1 E. er i København, og alle mine venner fra 2g. er på studietur i forholdsvis Paris London Berlin og Barcelona/Madrid. Og jeg skulle have været i København fra mandag - torsdag..

Jeg gider ikke gå ud og shoppe, da de sidste penge jeg har, skal gå til sjaaaw i byen. Jeg glæder mig ugribeligt til fredag. Jeg trænger til at gå i brædderne, og ja bogstaveligt talt.

Men én ting jeg kunne gøre var, at få det skide canonprogram ind på min computer, og så se at få nogle billeder ind på bloggen, jeg har udskudt det i for lang tid nu.
... og så jaaaer ordne det værelse i eftermiddag .... jeg er totalt under tøflen af min moooar... og jeg er 18 år.. nogen der vil have mig boende ?... please ?

1 kommentar:

Mathias Jensen sagde ...

Jeg glæder mig til billederne (:

Tjittjat.blogspot.com

Send en kommentar