mandag den 24. maj 2010

Har folk bare mange penge?

Jeg forstår ikke hvordan nogen har råd til alle de flotte dyre sko, og kjoler osv. Får i bare vildt meget i su, eller knokler i bare ryven ud af bukserne på et arbejde i weekenderne ? ... Do'h jeg vil også bare herre sygt meget gerne eje et par Acne sko ... Jeg er slet ikke misundelig lige nu ... nejnej !!! (dåååååårh!!!)

Er man lidt i brokke humør lige for tiden Johanne? ..... jaaaaaer jeg er så !! Jeg trænger til at blive forkæææælet !!!!! Jeg vil gerne have nogle penge !! Jeg vil også være lækker i nye wedges og en fancypancy kjole ! Seriøst bloggerland stinker når man ligger på bunden i ens pung, og ikke kan se andet end en skinnende 20'er. Hvor man når så vidt som at tænke "Uhh mon man da ikke kan få noget i H&M for en 20'er". hvor man derefter bare .... fæller en tårer, og trykker "se næste afsnit" af Sex and the city ... hvor man derefter ikke kan holde Carrie ud, fordi hun bare altid på en eller anden måde godt må overtrække enormt på sit kort for sin bankdame.... Og så ender man igen med Friends og en cookie ......... men så får man lyst til pizza pga Vennernes enorme forbrug af fast food, og jeg forstår ikke hvordan de altid kan være herre skinny med alt den fast food ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar