onsdag den 12. maj 2010

Godmorgen til hele bondegården

Nu må det godt blive sommer

Anyway, her til morgen galede naboens høns SÅ sindssygt. Ja, det kan godt være at der kan have været en ræv eller hvad der nu er af farlige dyr. Men guuud hvor træls.

Nå men nu det jo forlænget weekend for de unge i dag. Og jeg aner ikke hvad vi skal, jeg vil superhuper gerne i Ikea. Og evt få besøg af frk Ægge, og ellers så skal jeg have farvet hår i dag. Men nu må vi se. Jeg har btw fået ordnet det med Le kamera, så inden længe havner der nok et billede af Miss Luna herinde...

billedet i dag er forresten taget af mig, og det viser bare hvor lidt sol hele Danmark har... det bliver godt nok en hvid sommer på stranden, hvis det Skandinaviske vejr ikke snart tager sig sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar