søndag den 25. april 2010

xoxo

Jeg har i de sidte to dage ligget i sengen og set Gossip Girl, og er nu nået til sæson 2. (freak?) Men jeg må sige at jeg beundre Blairs stil. Hun er så casual og classic. I like ! Trods det er så langt fra min egen stil. Lige pt står den på skjorte og shorts, og ellers jeans og skjorte. Mine højtaljede er ligesom forsvundet langt ind i skabet ?

Men ellers er jeg blevet ret in love i Tavi Gevinsons tøjstil, og i det hele taget hendes blog. Jeg må sige jeg beundre hende, hun er kun 13? Eller retter sagt lige fyldt 14 faktisk. Hun er fantastisk det må jeg sige.
Hun har lavet et par vildt søde sko, bare et par helt almindelige røde mokkasiner, og så har hun tegnet de sødeste små fusser på dem. Jeg så også at ham den danske 15'årige blogger havde gjort noget lignende med nogle sorte sko. SMART ! Det må jeg se på i denne uge tror jeg, skal nemlig have fikset noget tøj sammen til konfirmation på næste søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar