fredag den 30. april 2010

Store bededag



Ja det så dejligt at ens kæreste har en ekstra fridag og at min pappi er hjemme, og at mine bedste forældre er kommet på besøg. Vi hygger rigtig meget, og vi går i haven. Og igår bagte jeg Varme hveder. Det var et kæmpe hit men det tog virkelig også sin tid, med dampbad og med alt den hævning.

På onsdag tager jeg til København for at købe tøj. Jeg glæder mig så meget, for jeg håber ret meget at Zara til den tid har fået deres kattekjole alla Miu Mius. Og at Monki stadig har den blondekjole, eller deres turkise blazer som der skulle være 50 % på. Uhhh jaii.

Men igår var jeg i Odense, og så grand openingen af Gina T. Og (fuck) det var sindssygt, der var en kø af unge piger heelt ned af gaden, tænk at de ville stå i den kø ? Altså du gode gud altså.. det jo bare Gina T ? Men ja det er sikkert mange Odenseanske piger som aldrig har sat deres ben i en GT ? ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar