mandag den 19. april 2010

I dag tager jeg indtil Odense for at se om man ikke skulle kunne finde noget tøj. Men personligt synes jeg jo at Odense stinker lang væk af kedelighed ang. tøj. Vi har godt nok Dr. Adams. og Magasin som også har Topshop. Men det hele er bare så bagude og så kedeligt i forhold til Århus og København. København har alle stræderne med de sjove og finurlige butikker, og fantastiske genbrugser. Og så har de jo også Monki som jeg bare elsker.

Men jeg vil i hvertfald se om jeg ikke kan finde noget, trods mange af mine penge kommer til at gå til (lorte) Fynbus da jeg har fået frarøvet mit elskede uddannelseskort.

Og igår kom min smukke vintage skoletaske, den er så smuk og dejlig. Men skal have den til lædersmed så der kan komme en rem på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar