søndag den 4. april 2010

Bonderøv?

Jeg har i de sidste to dage ligget og set Bonderøven. Og jeg er bare blevet SÅ vild med ham Frank og hans kæreste Therese.
Meget fordi at jeg giver ham så meget ret i hans måde at leve på. "Et enklere liv". Gud hvor er det fedt! Gid jeg kunne det, ikke så materielt og egoistisk.
Men det sker nok ikke lige foreløbig. For jeg elsker min light ost fra Brugsen og mine Havrefras. Jeg kunne jo lave min ost og Havrefras selv, men det kræver jo en ko og en mark. Og jeg bor pt. i en lille landsby men ikke på en gård. Og skal snart indtil Odense og bo... lort altså.. MEN en anden grund til jeg godt kan lide Bonderøven, det er sørme hans kæreste Therese, DAMN hun er fin (lækkkkker!). Hun er så naturlig og yndig. Så fra imorgen af, står den på opsat fint hår, og kun lidt mascara. Og i det afslappede "jeg har et enklere liv" outfit.

Jeg må droppe alt om tøj og materielle ting for: Jeg spare nu sammen til et nedlagt landbrug på Norddjurs, og jeg vil til at leve et enklere liv... Way to go Johanne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar