fredag den 26. marts 2010

Spring

Nøj hvor er det fantastisk med det her vejr. Igår lå jeg udenfor og tog sol ? Hvor er det fantastisk altså.

Jeg er så glad så glad. Mine nye sko kom her forleden, og de er jo fantastiske. Men jeg blev noget sur da jeg gik ind i Butler Loftet, de stod i lange rækker og kiggede ondt på mig "Haha du betalte bare 570 for dine sko, vi står her til 500"... nå ja jeg hader også jer så.
Men i tirsdags anskaffede jeg mig lige den fineste skjorte og et par seler i generen. Den er så fin. Jeg har brugt den til både leggins og jeans. Men den er faktisk bedst til mine leggins, og så med mine nye fine sko.

Igår var jeg inde på VUC, og der faldt alt i god jord. Jeg starter d. 18/8. Og jeg får dispensation, så jeg kan få udeboende su. Så nu mangler jeg bare at komme ind i nogle boligforeninger. Jeg er rigtig glad, mit skema er helt fantastisk. Jeg har fri 13:15 næsten hver dag, undtagen tirsdag hvor jeg har fri klokken fire, men der har jeg drama i de sidste timer. Og så kommer det bedste, jeg har fri fredag! Jaaiii !

Jeg kommer desværre ikke til Designer Bazaar imorgen, men det gør mig ikke så meget. Så kan jeg spare de penge til når jeg kommer til København inden længe. Jeg skal ind på Louisiana, og så ellers tulle rund og shoppe. Og i slutningen af april skal jeg i en uges tid slappe af og forkæles hos mine bedsteforældre i Roskilde, der skal vi nok også til København. Så det fint synes jeg.

Igår fandt jeg alle mine ting fra efterskolen, jeg blev helt trist. Jeg læste alle mine breve, og opdagede at min mormor faktisk havde sendt brev til mig hver evig eneste uge med lidt lommepenge. Jeg blev helt rørt, jeg så skrev jeg et langt forårsbrev til hende og min morfar, min veninde Line havde også sendt næsten hver dag, så jeg skrev også til hende, også selvom hun bor 10 kilometer fra mig. Så igår aftes postede jeg to små søde breve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar