onsdag den 17. februar 2010

Vintage

Jeg fik lige købt mig en rigtig flot vintagebluse i dag i generen. Den passer
perfekt til min nye nederdel, som jeg vil tage på til Fleurs fødselsdag.
Har droppet den Gaga make up. Det jo lidt for meget, men det snyd der ikke
rigtig er noget fastelavn for os der er done med folkeskolen. *pff*

Jeg glæder mig til at komme lidt ud imorgen. Skal ind og bytte nogle øreringe
i Magasin. Så det lige 200 haps ned i lommen, og så lige op i Topshop og se om
der er noget spændende. Og så rundt i byen, og så det ind og se Avatar til ende
denne her gang.

Ellers har jeg følt mig noget så slatten i dag, ondt i halsen så det siger spar to.
Og kan mærke snuen er på vej. Jeg haaader snue! Man føler sig så klam, og når jeg
først har det. Så varer det godt tre uger, før jeg er af med den igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar